Meniu

Acel procent de 1% care conteaza intotdeauna

Acel procent de 1%
  • 29.06.2017
  • Newparts
  • Dezvoltare
  • 0 comentarii

Te-ai gandit vreodata cat de mult conteaza un singur procent in declansarea unui efect de bulgare de zapada? De exemplu, doi directori de formatie tehnologica, fara experienta in produse alimentare si fara un buget de publicitate, lanseaza un produs denumit Bacon Salt, in America. Dupa lansarea produsului, ei cauta oameni pe siturile de socializare care-si marturisesc pasiunea fata de Bacon si apoi pe prietenii acestora. Printr-un foarte mic procent din acesti oameni, entuziasmul incepe sa se raspandeasca, cu privire la produsul Bacon Salt. Ce a inceput ca un mic grup, se multiplica repede si se ajunge, in scurt timp, la 37.000 de fani pe Facebook. Luni mai tarziu, buzz-ul creat in social-media se revarsa prin articole in ziare, interviuri la televiziuni si aparitii in cele mai urmarite talk-show-uri.

 

Prin urmare, doi tipi care nu stiau nimic despre afacerile cu produse alimentare sau cu politicile si bugetele de marketing, acum au obtinut un certificat de expert, care in alte circumstante era imposibil de obtinut. Cei doi, inspirati de succes, creeaza alte cateva produse cu aroma de bacon dupa aceeasi reteta. Astfel, asistam la nasterea unui brand in adevaratul sens al cuvantului. Succesul celor doi a inceput cu un mic grup, foarte mic grup, auto-identificati ca fani ai unei categorii (in cazul nostru vorbim de bacon). Chiar daca retelele sociale au milioane de membri, asta nu inseamna ca se vor traduce prin milioane de buzz-uri distribuitoare. Povestea produsului Bacon Salt ilustreaza ca este, de obicei, un procent mic de persoane ce fac parte dintr-un grup mai mare care au raspandit entuziasmati informatia despre produs. De obicei, acestia reprezinta un procent in jurul valorii de 1%.

 

Acestia reprezinta si sunt acei unu la suta care pot face diferenta. Acesti 1% din grup nu sunt suspecti ca ar fi platiti, ca ar fi bloggeri profesionisti sau bloggeri afaceristi. Acest procent este de obicei ascuns in crevase de nisa, dar acestia reprezinta radacinile raspandirii cuvantului de la persoana la persoana. In concluzie, pentru orice intreprinzi, este nevoie ca sa gasesti pe acei 1% din grup pe care sa-i atragi in sustinerea a ceea ce faci sau intreprinzi.

PRIMESTE NOILE ARTICOLE PRIN EMAIL GRATIS

Comentarii (0)
Adauga un comentariu