Meniu

Promisiunile mari pot duce la experiente mai bune

Tinta
  • 23.04.2017
  • Newparts
  • Dezvoltare
  • 0 comentarii

In general sunt doua tipuri de oameni, cei care isi tin o promisiune indiferent de situatie si cei care emit promisiuni pe banda rulanta. De obicei ultimul tip de oameni trebuie evitat pe cat posibil. Omul este destul de ciudat in perceptia lucrurilor si faptelor, uneori fiind o enigma alegerea pe care o face. In fond totul depinde cum percepem si cum ne afecteaza lucrurile. Spre exemplu o sticla de vin de 50 lei are intotdeauna un gust mai bun decat o sticla de vin de 8 lei. Chiar daca schimbi vinurile intre ele, perceptia este identica, totdeauna vinul mai scump este perceput ca fiind mai bun la gust. Promisiunea implicata de pret schimba de fapt modul in care percepem gustul produsului.

 

In general trebuie sa tinem minte doua lucruri esentiale. In primul rand promisiunile uriase duc la experiente sarace. Cand crestem in noi increderea iar cei care fac promisiunile uriase nu reusesc sa livreze miracolul, nimeni nu se va bucura, si nimeni nu va mai avea incredere pentru o lunga perioada de timp in cei care au lansat promisiunile. In al doilea rand evitam sa facem promisiuni mai mari pentru ca ne este frica. Frica de a tine promisiunile, frica de a fi vulnerabil in cazul unei posibile dezamagiri.

 

De obicei o data ce ai facut o promisiune mare, va trebui sa lucrezi din greu ca sa mentii promisiune si sa o duci la finalitate. Se pare ca cel mai usor este sa faci promisiuni mai mici pe care le poti duce la indeplinire mai usor.

 

De fapt fiintele umane au experiente mai bune atunci cand se asteapta ca sa aiba o experienta mai buna. Daca nu esti in stare sa te tii de-o promisiune intr-o activitate este ca si cum l-ai priva pe clientul tau sau apropiatul tau de ceva de valoare.

 

Trebuie sa fim atenti pentru ca o promisiune nu trebuie sa fie o declaratie grandioasa. Aceasta poate sa fie la fel de subtila ca muzica ce-o auzi cand intrii intr-un restaurant select, sau ca respectul unui agent de vanzari pe care v-il ofera atunci cand interactionati pentru prima data.

 

Poate suntem sau nu de acord cu un alt fel de caz in care o promisiune porneste ca o experienta in curs de desfasurare. O promisiune destul de mare incat sa te starneasca sa incepi ceva care devine din ce in ce mai bun tot timpul si este cel mai bun mod de a te angaja, pentru ca o experienta mereu mai buna va continua sa te incante si sa te surprinda. Din pacate acest tip de experienta este greu de construit si mai greu de gasit. Atentie ce promisiuni facem, intotdeauna trebuie sa avem in vedere asteptarile celor carora le facem promisiunile.

 

PRIMESTE NOILE ARTICOLE PRIN EMAIL GRATIS

Comentarii (0)
Adauga un comentariu