Niciodata nu am asociat o masina mai bine cu proverbul “Publicitatea este spiritul comertului” pana nu am vazut si nu am testat pe propria-mi piele efectul publicitatii ingenioase. Intr-adevar este o idee excelenta sa folosesti o masina pe post de obiect publicitar. Mergi linistit pe strada cu un scop anume si intamplator iti apare in fata ochilor o masina colorata. Prima data te apropii de masina, din curiozitate si nu-ti poti stapani uimirea, iar prin minte iti trec fel si fel de ganduri, care mai de care mai nastrusnice cu privire la sanatatea mentala a proprietarului care a facut asa ceva cu o masina.
Cand esti in dreptul masinii observi care-i scopul ei de fapt, chiar daca in teorie ar trebui de mult sa fie casata o masina de epoca poate sa fie folosita inca in moduri ingenioase si sa aduca profit. Dupa ce-i dai tarcoale masinii, fara sa-ti dai seama incolteste in tine dorinta de a intra si in localul pentru care face reclama. Chiar nu te poti abtine, ca hipnotizat iti indrepti pasii spre local unde intri tot din curiozitate si o data intrat consumi ceva ca sa simti atmosfera si specificul localului, apoi stii de ce revii.
Nu-mi ramane decat sa apreciez ingeniozitatea celor de la Janis in alegerea unei metode eficiente de publicitate care se pare ca are efect. Publicitatea mi se pare o solutie alternativa excelenta pentru a folosi o masina veche avand in vedere ca daca o casezi iei pe ea doar un voucher si atat, iar ca sa poti achizitiona o masina noua mai trebuie sa completezi din buzunar cu multi bani. Pe post de obiect publicitar o masina veche cred ca face mult mai multi bani decat valoarea voucherului ce-l primesti pe ea dupa casare. Sper ca sunteti de acord ca este geniala broscuta din imagini.
USS Indianapolis: Men of Courage - este o ecranizare americana a unei intamplari reale din timpul celui de…